Wiadomości

Radomir Buksza brand managerem marki Helios

Poniedziałek, 23 maja 2016
Radomir Buksza objął stanowisko brand managera marki Helios, należącej do spółki Politan. Buksza legitymuje się wieloletnim doświadczeniem zawodowym na stanowiskach zarządzających w działach marketingu polskich i międzynarodowych firm. W Politanie odpowiada za rozwój i wizerunek oraz za ofertę produktową marki Helios.
Radomir Buksza kieruje marką Helios od kilku tygodni. Do tej pory zajmował się managementem m.in. w takich firmach jak Ferroli Poland Sp. z o.o i i Roca Polska Sp. z o.o. W Ferroli jako marketing manager wprowadził program lojalnościowy dla partnerów, rozszerzył ofertę o nowe kategorie produktowe i wprowadził nowy layout materiałów komunikacyjnych. W Roca Polska odpowiadał m.in. za przygotowanie i wdrożenie strategii marki POOLSPA, optymalizację portfolio i zmiany w obszarze digital oraz wprowadził nowe kategorie produktowe w marce Roca.

W firmie Politan odpowiada za rozwój marki Helios. W najbliższym czasie brand rozszerzać będzie portfel produktów o specjalistyczną linię – Helios Expert. Radomir Buksza koordynuje proces wprowadzenia nowości na rynek i odpowiedzialny jest za prowadzenie wszystkich działań marketingowych Helios.

Marka Helios na rynku polskim istnieje od 1950 roku. W 2014 roku dołączyła do portfolio firmy Politan. Lata doświadczeń oraz umiejętność połączenia produkcji nowoczesnych wyrobów z przystępnymi cenami pozwoliły na stworzenie bardzo atrakcyjnej oferty. W portfolio marki Helios znajduje się chemia gospodarcza, a w tym specjalistyczne oraz uniwersalne środki do mycia i konserwacji podłóg, substancje do mycia i czyszczenia kuchni oraz łazienki, preparaty do pielęgnacji mebli i drewna. Drugą kategorię produktów stanowią preparaty do konserwacji obuwia obejmujące emulsje oraz pasty.



tagi: Helios , Radomir Buksza , brand manager ,