Nowości

Grill z sosami Folwark - doskonałe smaki w wygodnych opakowaniach

Czwartek, 26 marca 2015
Warszawa, 26 marca 2015 r. – Firma Kotaniec Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa wychodzi na rynek detaliczny z szeroką ofertą gotowych sosów Folwark w dziesięciu wybornych smakach. To idealna propozycja dodatków do dań w sezonie grillowym, jak i na co dzień.
W nadchodzącym sezonie w kuchni i na stołach nie może zabraknąć sosów Folwark, a jest w czym wybierać. W ofercie znajduje się 10 sosów w następujących smakach: kebab gyros łagodny, kebab gyros ostry, sos czosnkowy, salsa mexicana, remulada duńska, sos Madziarów, sos do pizzy, sos barbecue, dressing 1000 wysp, ketchup premium. Dzięki tym produktom, każdy może przygotować danie na wiele sposobów, zarówno na ciepło, jak i na zimno, uzyskując za każdym razem inny efekt i urozmaicając codzienne menu Nadadzą one potrawom, zwłaszcza z grilla, niepowtarzalny smak i zaspokoją potrzeby najbardziej wymagających konsumentów. Detalistom producent umożliwia w ten sposób dalszy rozwój kategorii sosów, co przełoży się na jej zyskowność.

„Sezon grillowy zbliża się wielkimi krokami a w naszym kraju to niemal „sport narodowy”. Z tej okazji proponujemy konsumentom sosy ze starannie dobranych składników, stworzone na bazie unikalnych receptur w naszej rodzinnej firmie, które można wykorzystywać na wiele sposobów. Konsumenci wciąż poszukują urozmaicenia, wychodzimy więc naprzeciw zmieniającym się trendom i upodobaniom. Przykładowo, z daniami mięsnymi z grilla doskonale komponuje się sos kebab gyros w dwóch wariantach: łagodnym i ostrym. Remulada duńska z kolei stanowi  doskonały dodatek do grillowanych warzyw, jak i przekąsek. Jestem pewien, że będzie to hit sezonu i ulubiona marka Polaków. Tego zdania jest również coraz więcej klientów, o czym świadczą ostatnio podpisane przez nas umowy handlowe ze sklepami Leclerc w Łodzi i Gdańsku oraz rozszerzenie i zacieśnienie współpracy z 200 sklepami sieci Gzella na terenie całego kraju.” – mówi Łukasz Kotaniec, członek zarządu Kotaniec Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa.

Wprowadzenie produktów będzie mieć wsparcie reklamowe w Internecie (social media) i punktach sprzedaży, m.in. konkursy dla konsumentów. Kampania ma na celu nie tylko zbudowanie świadomości marki, ale również trwałe zaangażowanie i aktywność konsumentów przez stały dostęp do sosów Folwark. Oficjalna strona marki www.folwark.com.pl będzie w pełni zintegrowana z portalami społecznościowymi. Znajdą się na niej m.in. informacje o produktach i firmie, ciekawe przepisy, konkursy. Strona będzie przystosowana do wszystkich modeli smartfonów i urządzeń mobilnych.

Sosy Folwark dostępne są w wygodnych butelkach o pojemności 410g i 460 g. Sugerowana cena opakowania rekomendowana dla handlu tradycyjnego to 5,50 zł/szt. Dystrybucja obejmie handel tradycyjny, sieci handlowe i hurtownie.

Zamówienia: bok@folwark.com.pl, tel. 48 6744118 lub 48 6744900

tagi: Kotaniec , Folwark , sosy Folwark , grill , ,