Wiadomości

Caffetteria Mokate – nowe oblicze marki Mokate

Wtorek, 27 stycznia 2015
Mokate, czołowy europejski producent kawy i herbaty, wprowadziło nową identyfikację wizualną. Zmieniły się tym samym opakowania wszystkich produktów sygnowanych marką Mokate oraz widniejące na nich logo.

Marka Mokate przeszła zmianę wizerunkową – największą w swojej 25-letniej historii. Zastąpiła ją bowiem Caffetteria Mokate, co oznacza nie tylko nową identyfikację graficzną marki i jej produktów, ale także zmianę jej pozycjonowania. Caffetteria Mokate to bowiem – jak sugeruje nazwa – ekspert w produktach kawiarnianych. Oferuje wyśmienite kawy i desery jak z ulubionej kawiarni. Dzięki trójwarstwowym latte, kawom mrożonym, cappuccino z mleczną pianką, deserom i wyjątkowym kawom z nutami smakowymi, każdy może poczuć kawiarnianą przyjemność we własnym domu w myśl hasła: „Caffetteria Mokate. Kawiarnia w Twoim domu”. Wystarczy więc chwila potrzebna do przygotowania wyśmienitego napoju, by przenieść się w świat kawiarni pełnej smaków i aromatów w każdym miejscu na świecie.

„Nowa identyfikacja wizualna to krok milowy w życiu marki Mokate” – przyznaje Adam Mokrysz, członek zarządu firmy. – „Z jednej strony zmieniła się dla klientów idąc z duchem czasu i najnowszymi trendami marketingowymi. Z drugiej – zachowała przy tym swoje tradycyjne wartości, takie jak jakość, wyjątkowość i dbałość o konsumenta”  –  dodaje. Co więcej, nowa szata graficzna skutecznie podkreśla elegancję i prestiż marki, która dzięki temu wzmocni potencjał w kraju i zagranicą oraz podkreśli swój międzynarodowy charakter.

Do najbardziej znanych i lubianych produktów kawiarnianych Mokate należą m.in. nowe saszetki cappuccino oraz cała gama produktów znanych do tej pory jako seria Moje Inspiracje.

tagi: Mokate , kawa , herbata , wizualizacja , logo , zmiana ,