Wiadomości

Polacy zaufali nowym produktom Value

Czwartek, 23 października 2014 Autor: Maja Święcka,
Tuż po wprowadzeniu przez Tesco nowej oferty produktów Value, marka może pochwalić się wzrostem zainteresowania ze strony klientów. W nowej odsłonie Tesco Value, firma postawiła na poprawę jakości wyrobów i zupełnie zmieniła ich opakowania. Te zmiany spotkały się z uznaniem kupujących. Przykładowo, tylko w ostatnim tygodniu września klienci sieci kupili o 11% więcej produktów Value niż wyniosła ich średnia tygodniowa sprzedaż w sierpniu.
Obecnie na półkach sklepów Tesco znajdziemy 326 artykułów marki Value. Oferta obejmuje wszystkie kategorie produktów codziennego użytku w najpopularniejszych wariantach smakowych czy zapachowych. W pierwszej dziesiątce najchętniej kupowanych produktów znajdziemy m.in. olej rzepakowy, wodę, chipsy i karmę dla zwierząt.

Produkty Value pochodzą od znanych i sprawdzonych dostawców, którzy muszą spełniać najwyższe standardy jakościowe przyjęte na rynku. Co równie ważne, produkty Value, tak jak wszystkie produkty z logo Tesco, są objęte Gwarancją 100% Satysfakcji. Oznacza to, że jeśli dany produkt nie spełni 100% oczekiwań klienta, ten może go oddać uzyskując zwrot gotówki. Więcej szczegółów na temat nowej oferty Value. Historii marki oraz dostawców produktów znaleźć można na stronie tescovalue.pl.

tagi: Tesco , Value ,