Wiadomości

RED BULL MOBILE COLLECT – KORZYSTAJ ZE ŚWIATA RED BULLA

Poniedziałek, 22 września 2014 Autor: Monika Książek ,
22 września firma Red Bull oraz telefonia komórkowa Red Bull MOBILE wraz z siecią Play wprowadzają na rynek unikalny program lojalnościowy – Red Bull MOBILE Collect. W ramach tej inicjatywy użytkownik zbiera energię, którą może wymieniać na różnorodne korzyści m.in.: bilety wstępów na wydarzenia Red Bulla czy wyjątkowe doświadczenia jak co-drive z Adamem Małyszem, przelot samolotem Red Bull Air Race jak i wiele innych zapierających dech w piersiach doznań.
Red Bull MOBILE Collect składa się z 5 poziomów, z czego na każdym oferowane są inne benefity. Użytkownicy zbierają energię, którą pobierają za pomocą specjalnych źródeł energii. Jednym z podstawowych są kody zamieszczone na dedykowanych programowi puszkach Red Bulla. 

Red Bull MOBILE Collect to unikalny bilet do Świata Red Bulla w postaci programu, który daje dostęp do przedsięwzięć, w które angażuje się marka Red Bull. Program dostępny jest dla każdego poprzez stronę www.redbullmobilecollect.com, a w kolejnych tygodniach także w aplikacjii dla systemu mobilnego - Android. Ponadto na aktywnych użytkowników oraz osoby, które zdecydują się dołączyć do sieci Red Bull MOBILE czekają dodatkowe benefity, które zostaną aktywowane 22 października 2014 roku. 

Energia może być gromadzona na wiele sposobów. Jednym z nich jest doładowanie swojego konta w programie, za pomocą kodu znajdującego się pod zawleczką oznaczonej puszki Red Bull. Inną możliwością jest udział w sportowych i kulturalnych wydarzeniach Red Bulla. Ponadto  za każdego zaproszonego i zarejestrowanego w programie znajomego, używanie aplikacji redbull.com, czy aktywność w mediach społecznościowych użytkownik również może zyskać dodatkową energię.

Red Bull MOBILE Collect jest nowym pomysłem na działania lojalnościowe, gdzie użytkownicy żyjący zgodnie z filozofią marki Red Bulla mają szanse zyskać dodatkowe benefity. 
 
Głównym ambasadorem kampanii jest Adam Małysz, ale cały projekt jest wspierany również przez grono innych zawodników Red Bulla.  Unikalny program jest wprowadzany od września szeregiem działań komunikacyjnych, poprzez działania field marketingowe, edytorialne, jak również niekonwencjonalne działania w mediach społecznościowych, web tv oraz w kinach w całym kraju. 

tagi: Red Bull , Play , energetyk , Red Bull Mobile ,